Zaczynamy!
Rozpoczynamy proces wysyłki Twojego Macka.
Najpierw znajdź numer seryjny swojego Macka, te informacje będą potrzebne za chwilę.
Zastanów się spokojnie jakie są objawy usterki i ewentualnie jaka może być ich przyczyna. Wszystkie informacje są ważne.
Skorzystaj z formularza kontaktowego i przekaż wszystkie niezbędne informacje.
Leczenie zostaw nam.
Teraz wystarczy spakować Macka i przekazać paczkę kurierowi.
Wysłane zgłoszenie naprawy trafia do nas a my kontaktujemy się z Tobą i rejestrujemy je w systemie.
Przygotuj Pacjenta do podróży, spakuj go odpowiednio. Pamiętaj aby dobrze go zabezpieczyć.
Wysyłamy bezpłatnego kuriera, który będzie miał ze sobą gotową etykietę. Ty nie musisz nic drukować.
Kurier odbiera paczkę i przywozi Twój sprzęt do nas. Dostajesz informację, że Pacjent jest już na miejscu.
Diagnozujemy Twojego Macka.
Kontaktujemy się z Tobą kiedy mamy pełną diagnozę i przekazujemy Ci informację o wycenie naprawy.
Po akceptacji wyceny i omówieniu szczegółów przystępujemy do naprawy.
Naprawiony sprzęt przechodzi testy i kiedy mamy pewność, że wszystko jest w porządku, to dostajesz informację, że pacjent jest już zdrowy i może wrócić do domu.
Dobrze pakujemy naprawiony sprzęt i wysyłamy do Ciebie bezpłatnie w dogodnym dla Ciebie terminie.
To wszystko! Odbierz przesyłkę i ciesz się sprawnie działającym Mackiem!